Pierwsza centrala telefoniczna została skonstruowana przez Amerykanina Almona B. Strowgera i uruchomiona w 1878 roku w New Haven. Umożliwiała ona przeprowadzenie dwóch jednoczesnych rozmów telefonicznych.
Pierwszą w Polsce centralę telefoniczną zainstalowała i uruchomiła 16 listopada 1904 roku przy ulicy Zielnej w Warszawie firma Larsa Magnusa Ericssona. Centrala obsługiwała początkowo 5200 aparatów analogowych.
Ówczesne centrale telefoniczne pozwalają na integrację sieci teletechnicznych od analogowej, poprzez cyfrową aż po rozwiązania GSM czy VoIP. Ponadto posiadają wiele funkcji pozwalających między innymi ograniczać koszty poprzez automatyczne trasowanie dróg połączeń wychodzących oraz restrykcję abonentów dla poszczególnych grup kierunków. Pozwalają na rejestrację treści rozmowy za pomocą zewnętrznych urządzeń rejestrujących jak również wewnętrznych modułów centralowych.
Nowoczesne centrale telefoniczne współpracują również z wieloma aplikacjami takimi jak: oprogramowanie CTI, komputerowe stanowiska operatorskie, programy hotelowe, czy systemy relacji z klientami – CRM.
Nasza firma posiada długoletnią praktykę w instalacjach i obsłudze central telefonicznych. Instalujemy i programujemy centrale wielu producentów krajowych i zagranicznych, takich jak: Platan, Panasonic, Ericsson, Slican, SIEMENS, modernizujemy i rozbudowujemy sprzęt posiadany przez klienta.
Załatwiamy formalności związane z przyłączeniem obiektów do sieci publicznej.
Świadczymy usługi serwisowe polegające na opiece nad infrastrukturą teleinformatyczną klientów indywidualnych, firm i obiektów użyteczności publicznej.
Krajowy producent central telefonicznych i serwerów telekomunikacyjnych. Kompleksowa oferta pozwala zaspokoić wymagania szerokiej grupy odbiorców począwszy od małych i średnich firm, po duże przedsiębiorstwa, urzędy i instytucje publiczne, służby mundurowe i ratownicze.
Krajowy producent serwerów telekomunikacyjnych – oferujący rozwiązania zarówno dla wielkich korporacji jak i dla małych firm rodzinnych, gwarantując każdemu użytkownikowi systemu, najwyższej jakości produkt. Systemy Slican wyposażone są w nowoczesną platformę IT wspierając zarówno pracę administratora jak i użytkownika telefonu.
SIEMENS obecnie UNIFY – nowoczesne centrale i serwery telekomunikacyjne, mogą zaspokoić potrzeby każdego klienta, pozwalają wykorzystać najnowocześniejsze rozwiązania systemowe transmisji głosu i danych także z wykorzystaniem transmisji w sieciach IP.
Panasonic – popularne na polskim rynku centrale telefoniczne dla firm ceniących sobie wysoki komfort pracy oraz umiarkowaną cenę.
Ericsson – obecnie AASTRA producent systemów teleinformatycznych, charakteryzujący się wysokim wykonaniem, dużymi możliwościami technicznymi i niezawodnością. Systemy przeznaczone dla średnich i dużych firm oraz klientów o wysokich wymaganiach.
Jesteśmy partnerem handlowym firmy FCN, jednego z wiodących usługodawców telefonii internetowej w Polsce.
Swoją popularność zawdzięcza unikatowym w skali światowej cechom platformy VoIP ponieważ oferuje darmowe rozmowy pomiędzy wszystkimi zarejestrowanymi na platformie numerami telefonów, bez znaczenia na przynależność numeru do operatora oraz w jakich krajach mieszkają ich użytkownicy. Na numery niezarejestrowane można dzwonić po najniższych cenach na rynku.
Cennik usług VoIP